تضمین قبولی آزمون نظام مهندسی برق

تضمین قبولی آزمون نظام مهندسی

اگر دنبال تضمین قبولی آزمون نظام مهندسی برق هستی و تصمیم داری که به خاطر مشغله، متاهل بودن، گرفتاری زندگی و عدم فرصت برای مطالعه، تضمینی و بدون دردسر آزمون نظام مهندسی را قبول شوی این متن و فیلم تضمین قبولی انتهای صفحه می تواند در انتخاب صحیح کمک بسیاری نماید و جلوی ضرر شما را بگیرد.

مهندسان به خصوص فارغ التحصیلان رشته مهندسی از قشر باهوش جامعه هستند اما متاسفانه بعضا طمع یا شاید هم به امید قبولی بی دردسر یا اینکه با توجه به حرفه ای شدن تبلیغات گول زننده و وعده های فضای مجازی تا حدودی به این عزیزان باید حق داد.

  موسسات سودجو با انگیزه و قصد کسب سود در حال فعالیت در فضای مجازی هستند، هر روز به دنبال طعمه های جدید با زبانی چرب و نرم و وعده و شگرد جدید می گردند.

کار عمده این موسسات معمولا ایجاد وسوسه با فریب و شگردهای جذاب هست که حتی وزارت شهرسازی نیز از دست آنها شاکی است با این حال  به روش هایی  عجیب از جمله راه اندازی  کانال و سایت و وعده بازگشت وجه و رابطه با مسئولین و طراح و تشابه و تطبیق و  بر اساس علم ستاره شناسی و انتشار اخبار کذب از آزمون اهداف خود را دنبال می کنند.

امیدوارم مقامات قضایی و پلیس محترم فتا ورود کنند تا بساط این بی اخلاقی ها برچیده شود تا مهندسان جوان کمتر متضرر و اغفال شوند. این ترفندهای بی اخلاقی و شگردهای اخد مبلغ در این شرایط اقتصادی خیانت به کشور و وطن بوده که باعث بدبینی به سیستم آموزشی و قضا خواهد بود.

امید است این موسسات به اخلاق مداری روی آورند، شرایط اقتصادی بسیار آشفته است، مردم به سختی پول در آورند، چه خوب است فقط فکر منافع خودمان نباشیم و سطح پایین جامعه را درک کنیم، اگر خوبی را از خود شروع کنیم جامعه به مرور یکدست می شود.

تاکتیک های متعدد که هر دوره تغییر می کنند. این موسسات که تعداداشن کم هم نیست، از دو ترفند مختلف استفاده می کنند :

  • ترفند های موجود تضمین قبولی آزمون نظام مهندسی: 
      • ترفند اول: وعده بازگشت جزیی وجهی که ابتدا چند برابر آن را دریافت کرده و در نهایت بعد از چندماه ادعا می شود که نمره اخذ شده سرجلسه آزمون از 80 درصد کسر شده و مبلغ جزیی به شما عودت شود. این شگرد بر این پایه استوار است که این موسسات می دانند همه داوطلبان دیگر حداقل 30 درصد را می زنند. لذا با این ترفند درصد کمی از آن را وعده بازگشت می دهند.
      • به فرض مثال: قیمت بسته 1 میلیون تومانی به صورت کاذب به 5 میلیون تومان قیمت گذاری می شود.
      • شما سر جلسه آزمون نمره 30 اخذ می کنید: لذا 80 منهای30 برابر است با 50 لذا 50% مبلغ پرداختی به شما عودت می شود(البته با شرط و شروط فراوان و ترفندهایی که دارند، همین هم عودت نمی شود).
      • یعنی از کل 5 میلیون تومان پرداختی به شما فقط دو میلیون و پانصدهزار تومان عودت می شود و مابقی مصادره می شود. دیدید که قربانی اصلی داوطلب می باشد.
      • پشت پرده ترفند اول وعده تضمین قبولی آزمون نظام مهندسی در این فیلم تشریح شده است، دیدن این فیلم پرده از راز سربه مهر بر می دارد :
      • ترفند دوم : اساس این ترفند اخذ مبالغ غیر متعارف و خیلی بالا و انباشتن مبالغ در حساب و اخذ سود از بانک، صندوق های سرمایه گذاری و …. می باشد. توجه داشته باشید وعده تضمین قبولی و بازگشت کامل وجه در صورت عدم قبولی، که برای داوطلبی که دنبال راه دررو می باشد وسوسه انگیز هست، غافل از اینکه این افراد ابتدا هیچ قراردادی به شما نشان نمی دهند و کاملا بی اطلاع از شرایطی هستید که در کمین شماست. بعد از ثبت نام یک قرارداد مشابه “قرارداد ترکمنچای” به شما ارائه می دهند که دهها بند و تبصره ای دارد که موسسه بتواند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند. داوطلب هم راهی جز قبول آن ندارد، سپس این مبالغ را در حساب های بانکی انباشته و در بازار خودرو، مسکن، دلار و سکه و …. سرمایه گذاری کرده و باعث اختلال در سیستم اقتصادی کشور می شوند و در نهایت داوطلب نتیجه نگرفته و این موسسات ادعا می کنند که فلان شرط را باید انجام می دادید ندادید، یا فلان کار را باید در فلان تاریخ انجام می دادید ندادید و بهانه های فراوان که از زیر بار مسئولیست شانه خالی کنند و بعد از چند ماه که حسابی از این مبالغ بهره بردند در خوشبینانه ترین حالت با تهدید به شکایت و دردسرهای فراوان اگر خیلی خوش شانس باشید بتوانید این افراد را شناسایی کنید. جزییات کامل این ترفند در فیلم زیر کاملا باز شده است.
      • پشت پرده ترفند دوم وعده تضمین قبولی آزمون نظام مهندسی در این فیلم تشریح شده است، دیدن این فیلم پرده از راز سربه مهر بر می دارد :
      • شاید به شما گفته شود که اگر مبلغ شما عودت نشد می توانید شکایت کنید:تو جه داشته باشید طبق ماده11 قانون شکایت حقوقی(دارای قرارداد) باید در دادگاه محل سکونت شخص طرح دعوا گردد، لذا عملا داوطلبان به دلیل هزینه های زیاد شکایت در شهر دیگر از شکایت منصرف می شوند و عملا چند برابر خسارت خود را صرف هزینه شکایت نمایند.

ابن‌سینا:

«آن کس که عادت کند بدون دلیل بپذیرد و بدون دلیل رد کند، از فطرت انسانی خارج شده است»

ابن‌سینا به این دلیل چنین سخنی را می‌گوید که از نظر او فطرت انسان، چیزی جز عقل و خرد او نیست. این‌که سرشت و حقیقت انسان همان عقل و خرد اوست یا چیزی دیگر، در این مطلب شکی نیست که عقل و خرد مهم‌ترین بعد وجود انسان است. مهم‌ترین کارکرد عقل و خرد نیز تفکر است.

 

همچنین پست زیر را هم ببینید:

تضمین قبولی آزمون نظام مهندسی برق

مطالب مفید دیگر:

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق

کارنامه های قبولی

دانلود فیلم جلسه ۱ تا ۳ وبینار آزمون نظام مهندسی برق

دانلود فیلم جلسه ۶ وبینار آزمون نظام مهندسی برق

دانلود فیلم جلسه چهارم آزمون نظام مهندسی برق

دانلود جلسه ۷ وبینار آزمون نظام مهندسی برق

 

کلمات کلیدی:

بسته طلایی آزمون نظام مهندسی برق

قبولی تضمینی در آزمون نظام مهندسی

پکیج آمادگی آزمون نظام مهندسی برق

آموزش رایگان نظام مهندسی برق

بسته پایه آزمون نظام مهندسی برق

روش قبولی در آزمون نظام مهندسی برق

جزوه آزمون نظام مهندسی برق

جزوه نظام مهندسی برق نظارت

جهت مشاوره رایگان آزمون نظام مهندسی با شماره های زیر تماس بگیرید:

مولف و مدرس برق 09129341955 (تماس تلفنی یا تلگرام)

فرم درخواست مشاوره برق

مولف و مدرس معماری 09171847882 (فقط پیام تلگرام یا واتساپ)

منابع آزمون برق

منابع آزمون نظام مهندسی اعم از فیلم و کتاب و ...

منابع معماری

منابع آزمون نظام مهندسی اعم از فیلم و کتاب و ...

کارنامه قبولی

کارنامه های قبولی داوطلبان شرکت کنننده در آزمون

تجربیات شما

انتقادات، تقدیر و نظرات مشتریان قبلی

بسته رایگان

درخواست مشاوره و وبینار آزمون نظام مهندسی برق را رایگان دانلود نمایید

جهت تهیه منابع و کتاب های مورد نیاز به فروشگاه سایت مراجعه نمایید و به صورت انلاین اقدام به سفارش نمایید.

از داخل فروشگاه از منو بالا به تفکیک رشته های مختلف می توانید دسته بندی منابع اعم از طراحی، نظارت و اجرا را ببینید

 

می توانید در واتساپ به شماره 09189102406 در ارتباط باشید.

 

جهت مشاوره با شماره های زیر در واتساپ یا تماس در ارتباط باشید:

رشته برق : 09129341955

رشته معماری : 09171847882

 

از این لینک استفاده نمایید

 
انواع برق گرفتگی کدام هستند؟ سوالات نظام مهندسی برق
کتاب وجزوات آمادگی نظام مهندسی برق
مدیر ارشد آی نماد

انواع برق گرفتگی کدام هستند؟ سوالات نظام مهندسی برق

انواع برق گرفتگی کدام هستند؟ سوالات نظام مهندسی برق پدیده ای است مربوط به آسیب‌های عضلاتی که در نتیجه عبور جریان الکتریکی از بدن انسان یا حیوان به وجود می آید.

ادامه مطلب »
كليد های جداكننده و کلید فیوز در نظام مهندسی تاسیسات برقی
کتاب وجزوات آمادگی نظام مهندسی برق
مدیر ارشد آی نماد

كليد های جداكننده و کلید فیوز در نظام مهندسی تاسیسات برقی

كليد های جداكننده و کلید فیوز در نظام مهندسی تاسیسات برقی كليد جداكننده (ايزولاتور – مجزا كننده) كليد جداكننده زيرِ بار (كليد ايزولاتور زيرِ بار) و کلید فیوز جداکننده

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo
پیمایش به بالا