بسته تضمینی آمادگی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برق

بسته تضمینی آمادگی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برق

مجوزها :

بسته آموزشی دارای مجوز ثبت وپروانه انتشارازوزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشدو همراه با هولوگرام اصالت محصول عرضه می گردد ، وهرگونه سوء استفاده وعرضه وانتشار وکپی غیر مجازازآن قابل پیگردقانونی می باشد.

جهت سفارش ویرایش جدید بسته آموزشی طلایی آزمون نظام مهندسی برق کلیک نمایید.

شماره پروانه انتشار : ۲۰/۹۰۵۱

شماره شناسنامه اثر : ۸-۱۲۰۸۹-۰۴۵۸۴۰

ناشراثر: شرکت شادن پژواک

مشاهده منابع آزمون نظارت نظام مهندسی برق

مشاهده منابع آزمون طراحی نظام مهندسی برق

توضیحات بسته تضمینی آمادگی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برق

ویرایش جدید بسته تضمینی آموزشی آمادگی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برق 1401 به همراه هدیه رایگان ویرایش جدیدکتاب ارزشمندخلاصه روش های حل سریع مسائل درآزمون نظام مهندسی برق

بنده به ضرس قاطع این ویرایش ازکتاب وفیلم را کاملترین وبهترین منبع حال حاضر آمادگی آزمون نظام مهندسی می دانم، در ویراست جدید  از منابع معتبر زبان اصلی که حجم عظیمی از سوالات چنددوره اخیر راتشکیل میدهند، استفاده شده است که دیگرداوطلبان درپاسخ به این نوع سوالات مشکلی نداشته باشند.در کتاب های آموزشی و حل تشریحی موجوددربازار متاسفانه سوالات سبک جدید چند دوره اخیراشتباه حل شده است و بدلیل عدم وجود منبع معتبر آموزشی این امرباعث تضعیف روحیه داوطلبان شده است، که امیدوارم این ویرایش بتواند پاسخگو نیازهای داوطلبان باشد.

با تهیه این بسته آموزشی دیگر از لحاظ منبع مشکلی نخواهیدداست فقط باید مطالب فیلم وکتاب را کاملا وبا حوصله مرور نموده وتمرین نمایید وبا مدیریت زمان قطعا در  آزمون آتی موفق خواهیدشد.

پیشنهادمی گردد قبل از سفارش سه نمونه زیر را دانلود و توضیحات پایین صفحه راهم مطالعه نمایید، تا با آگاهی کامل تصمیم بگیرید.

فیلم روش انتخاب منبع ومطالعه صحیح وکارنامه های قبولی آی نماد(۴۱۸ کارنامه قبولی)

حتما فیلم فوق رادانلود کنید

دانلود فیلم رایگان معرفی ویرایش جدیدکتاب وبسته آموزشی آمادگی آزمون نظام مهندسی برق ۹۴(حجم۱۴مگابایت)

دانلود فیلم رایگان نمونه یک۱ ،آموزش ازویرایش جدید بسته آموزشی نظام مهندسی برق۹۴(حجم۸مگابایت)(حتماببینید)

دانلود فیلم رایگان نمونه دو۲ ،آموزش  بسته آموزشی نظام مهندسی برق۹۴(حجم۱۴٫۵مگابایت)

دانلود فهرست کتاب خلاصه روش های حل سریع مسائل درآزمون نظام مهندسی برق (ویرایش جدید)

پکیج مورد نیاز خود را می توانید از لینک های زیر تهیه کنید :

جهت سفارش ویرایش جدید بسته آموزشی طلایی کلیک نمایید.

بسته جامع فیلم آموزش تصویری مبحث13

تصویر مجوز بسته آموزشی

ثبت نام دوره جامع آموزش مفهومی آزمون نظام مهندسی برق- تحت وب
ثبت نام دوره جامع آموزش مفهومی آزمون نظام مهندسی برق- تحت وب

 

مجوز انتشار بسه آموزشی نظام مهندسی برق
مجوز انتشار بسه آموزشی نظام مهندسی برق انتشارات آی نماد

                     تصویر شناسنامه بسته آموزشی

بسته آموزشی آزمون نظام مهندسی برق
بسته آموزشی آزمون نظام مهندسی برق

                 تصویر ویرایش جدیدبسته آموزشی

بسته تضمینی آمادگی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برق
بسته تضمینی آمادگی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برق

مشخصات ثبت نام دوره جامع آموزش مفهومی آزمون نظام مهندسی برق

۱- به صورت اتوران و چندرسانه ای و۳۰ساعت فیلم با قابلیت کلیک روی  مباحث شامل حل نمونه سوال های پرتکرار ومهم سال های گذشته وهمچنین سوالات آزمون سال 1401 آزمون نظام مهندسی.

۲- فصل اول ۱۴بخش وشامل۱۴۲ دقیقه فیلم آموزشی با کیفیت درمورد محاسبات ترانس و سیستم برق اضطراری وژنراتور با معرفی روش های حل ابتکاری و بی نظیر می باشدکه تمام مباحث ترانس وژنراتور دراین فصل گنجانده شده است، علاوه بر حل مسائل آزمون نظام مهندسی سوالات مهم نظام کاردان ها نیز بررسی وحل شده اند.

۳- فصل دوم ۸بخش وشامل۱۵۲ دقیقه فیلم آموشی در مورد محاسبات کابل وافت ولتاژوانتخاب کابل ها واستانداردهای مربوط به آنها می باشد، کلیه جداول کتاب مبحث۱۳ وراهنمای مبحث۱۳ مربوط به این فصل تکمیل وخلاصه سازی وبه زبان شیوا وقابل فهم بازنویسی شده است تا تحلیل آن برای داوطلب ساده ترشود.

علاوه برآن فصل آخر راهنمای مبحث ۱۳ که برای بسیاری از داوطلبان گنگ بود با توجه به مهم بودن این فصل کاملا با شکل توضیح داده شده وبه صورت بی نظیری دسته بندی شده است،همچنین بحث حفاظت کابل هاومحاسبات سطح مقطع وسهم بارکابل های موازی و…..کاملا بررسی شده است ودیگر فکرنکنم مطالب این فصل برای کسی گنگ ونامفهوم باشدودر جلسه آزمون سوالی از این مبحث را از دست بدهید.

۴- فصل سوم۷بخش وشامل۵۵ دقیقه فیلم آموزشی با کیفیت درمورد محاسبات آسانسور و پلکان برقی که اکثرنکات گنگ کتاب مبحث۱۵ همراه با روش های تستی وبا شکل پوشش داده شده است.همچنین بحث جدید تعداد پله های پله برقی که درآزمون آبان ۹۳و مرداد۹۴ طرح شده بودکاملا با روش مختلف وبا شکل توضیح داده شده است

۵- فصل چهارم۲۴بخش  وشامل ۲۳۵دقیقه فیلم آموزشی عالی با درس نامه ای فوق العاده قوی درمورد حفاظت  تاسیسات الکتریکی و همچنین بسیاری از فصل های راهنمای مبحث۱۳را کامل توضیح داده ام وهمچنین کلی روش های تستی را برای حل مسائل حفاظت معرفی شده است.

شیوه آموزش به زبان گویا ونثر ساده ونزدیک به مخاطبان می باشد، مخصوصا بحث وسایل حفاظتی جایگزین وفیوزها وتنظیم رله های حرارتی ومغناطیسی کلید خودکار که با چند روش تستی وقابل فهم ستینگ رله ها را توضیح داده ام که در هیچ کتاب یا منبع فارسی ویا آموزشگاهی چنین مطالب پرباری را نخواهید یافت.

بحث ستینگ رله ها یکی از مباحث مهم می باشد که از خرداد ماه ۹۳ به سبک سوالات اضافه شده است،  مسائل فوق در تمام کتاب های حل تشریحی ودرس نامه های مشابه موجوددر بازارکاملا اشتباه حل شده است واین نشان از ضعف مدرسین عزیز در این مبحث نیز می باشد، که امیدوارم با تهیه این بسته آموزشی این مشکلات مرتفع گردد.نقطه قوت این بسته آموزشی فصل چهارم می باشد.

۶- فصل پنجم ۵بخش وشامل ۵۵دقیقه فیلم آموزشی با معرفی روش حل مرحله به مرحله بدون نیاز به لحظه ای اتلاف وقت برای یافتن روش حل مساله می باشد، به خصوص بحث تعداد لامپ ها با فرص حداکثر فاصله مجاز که بسیاری از داوطلبان در انتخاب آرایش یک و دو و نحوه گرد نمودن آن مشکل داشتند، که بنده یک روش سریع وتستی موثر وجدید را به ویرایش جدید اضافه نمودم که به راحتی می توانید با مجهولات سوال سریعا به روش حل رسیده وبا طی نمودن چندمرحله ساده مساله را حل نمایید.

۷- فصل ششم۹بخش و جمعا۲۰۹ دقیقه فیلم آموزشی شامل ۵۶دقیقه فیلم آموزشی در مورد سیستم های جریان ضعیف دارای سه بخش سیستم صوتی و آنتن مرکزی و اعلام حریق و کابل شبکه وفیبرنوری می باشد که سعی شده با ارائه نکات برتر سیستم های جریان ضعیف,مثال های کاربردی مهم و پرتکرار نیز حل گردد و همچنین ۹۳دقیقه فیلم مجزا در مورد طراحی سیستم های صوتی  و۶۰ دقیقه فیلم تکمیلی دیگر درموردسیستم آنتن مرکزی (کلیه استانداردها درکتاب به آخرین استاندارد BESمورد قبول نظام مهندسی ارتقاء یافتند)

۸- فصل هفتم۸بخش وشامل ۶۵دقیقه فیلم آموزشی عالی که کلیه مطالب دیماند و انشعابات الکتریکی را تحت پوشش قرارداده است.چند مثال عالی که احتمال طرح سوال درآزمون آتی به آن صورت می رود در این فصل حل شده است که بی شک اگر قرارباشد درمورد دیماند سوال طرح شود به این شیوه خواهد بود.بسیاری روش های تستی را که ابتکار بنده بوده علاوه بر مطالب ویرایش قبلی در این فصل آورده ام.

۹- فصل هشتم۴بخش وشامل ۷۶ دقیقه فیلم بی نظیر درمورد محاسبات خازن می باشد که کسانی که کتاب بنده را تهیه کرده اندحتما صحت حرف های بنده را تایید خواهندکرد.

در این فصل آورده شده است وسوال های خرداد ماه ۹۳ را که در موردد خازن بود نیز در این فصل به شیوه ای عالی وبا زبان قابل فهم حل کرده ام وهمچنین مراحل کامل طراحی رگولاتوروانتخاب وسایل قطع ووصل وحفاظت ونحوه صحیح انتخاب خازن را گفته ام، وچندین تست پرکاربرد تالیفی وهمچنین سوالات پرنکته ومهم آزمون نظام کاردانها را حل نموده ام، بااطمینان عرض می کنم که با مطالب این فصل ناگفته هایی که در مورد خازن وجودداشت را گفته ام، وآنقدر به بحث خازنگذاری مسلط شوید که افسوس ندانسته های گذشته برشما مستولی گردد.

۱۰- فصل نهم ۳بخش وشامل۸۰دقیقه در مورد محاسبات اتصال کوتاه می باشد که کاملا بحث اتصال کوتاه را با استفاده از منابع زبان اصلی وتجربیات چند ساله توضیح داده ام، در مورد قدرت قطع کلید ها نیز ۸ فرمول طلایی بی نظیر ابتکاری را آورده ام که هر سوالی در مورد اتصال کوتاه وانتخاب قدرت قطع کلید ها طرح گردد، پاسخگو خواهد بود.

محاسبات اتصال کوتاه از آزمون خرداد ۹۳ به بعد به جد در سوالات دیده می شود ودر آزمون آبان ۹۳ حدود ۷ سوال را به خود اختصاص داده بود، که تمام سوالات آزمون خرداد وآبان ۹۳ وقبل تر مربوط به این فصل حل کرده ام.

۱۱- فصل دهم۴بخش وشامل۵۷ دقیقه در مورد حفاظت سلکتیو وکوردینه نمودن وسایل حفاظتی می باشد، که در هیچ منبع فارسی در مورد آن بحث نشده است، وبا توجه به اینکه این موضوع از آزمون آبان ۹۳ به سبک سوالات اضافه شده است، احتمال طرح آن در آزمون های آتی ۱۰۰ در صد می باشد،  حفاظت سلکتیو تمام وسایل حفاظتی وحالت های ممکن را با زبانی شیوا وقابل فهم توضیح داد ه ام، که در هیچ کلاس درس وکتابی نخواهید یافت وهمچنین سوالات آزمون آبان ۹۳ مربوط به این فصل نیز حل شده است.

۱۲- فصل یازدهم۱بخش وشامل۲۵ دقیقه فیلم آموزشی در موتور موتورهای القایی و انواع روش های راه اندازی ونحوه انتخاب روش راه اندازی مناسب وانتخاب کنتاکتور مناسب وجریان کنتاکتور وفیوز وبی متال مناسب را برای اتصال مستقیم وستاره مثلث توضیح داد ه ام،که اکثر کاربران در آن مشکل دارند.

مباحث این فصل از آزمون خرداد وآبان ۹۳ بیشتر شده است واحتمال طرح در آزمون آتی قوی می باشد، چندین سوال تالیفی وسوالات آزمون کاردا ن ها مر بوط به مبحث موتور ها نیز حل شده اند، که باعث می شود با سوالات احتمالی آشنا شوید، در تشخیص روش را ه اندازی مناسب موتور با توجه به اطلاعات پلاک موتور یک مطلب مهم وکاربردی را گفته ام که حتی بسیاری از اساتیدنظام مهندسی  نیزدر آن مشکل دارند.

۱۳- جهت مشاهده زیر تیتر ها وجزئیات کامل آموزش حتما فیلم آموزشی نمونه ۱ و ۲ وتوضیحات و فهرست کتاب رادانلود نموده تا خریدی مطمئن همراه با آگاهی داشته باشید.البته مطالب گفته شده در فیلم بسیار بیشتر از فهرست کتاب می باشد وهدف آشنایی شما با این بسته آموزشی می باشد.

۱۴- نیاز نیست که چندین کتاب قطور را تهیه نمایید تمام مباحث در یک جلد کتاب ضمیمه بسته آموزشی  به رایگان به شما هدیه می شودجمع آوری شده است وتوضیحات تکمیلی در فیلم گفته شده است، لذا گول تبلیغات افراد وموسسات سودجو را نخورده وفقط زمان را مدیریت نموده وخوب تمرین کنید، مطمن باشید موفقیت شما قطعی است، چون هرچه تعداد منابع شما بیشترباشد سردرگمی شما در جلسه آزمون واتلاف وقت شما بیشتر خواهدبود.

۱۵-فیلم آموزشی دارای قفل نرم افزاری می باشد وبعد از خرید باید فعال سازی(ازطریق سریالی که در اختیار شما قرارمی دهیم) شود وفعال سازی  محدودمی باشد، یعنی قابل کپی برداری وارائه به دیگر دوستان وآشنایان نیست.

 

بسته آموزشی دارای مجوز ثبت وپروانه انتشار از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی می باشدوهمراه با هولوگرام اصالت محصول عرضه می گردد ، وهرگونه سوء استفاده وعرضه وانتشار وکپی غیر مجازازآن قابل پیگردقانونی می باشد.

آزمون نظام مهندسی برق
آزمون نظام مهندسی برق

جهت سفارش ویرایش جدید بسته آموزشی با هدیه کتاب رایگان کلیک نمایید

 اگر تمایلی به خرید اینترنتی ندارید، مبلغ رابا یکی از روش های گفته شده درراهنمای خرید(سربرگ سایت ) واریزوآدرس را همراه با کد پستی ونام تحویل گیرنده اعلام نمایید.

به اطلاع می رساند برای خریداران قبلی بسته آموزشی، شرایط خاصی با تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است ،برای اطمینان از اینکه شرایط ویژه شامل حال شما هست یا نه؟ با رمز عبور ونام کاربری وارد پروفایل خود شوید ودر قسمت بن های من باید بن تخفیف قابل مشاهده باشد(برای ورود به قسمت بن های من کلیک کنید).برای استفاده از بن تخفیف ابتدا محصول(ویرایش جدید بسته آموزشی) را به سبدخرید خوداضافه نمایید، همان کد را وارد قسمت بن نموده وتخفیف برای شما اعمال می شود.

اما اگر در قسمت بن های من  کدتخفیف وجود نداردآن موقع تکمیل فرم درخواست تخفیف ضروری است(جهت درخواست کلیک نمایید) لطفا نام ونام خانوادگی ونام محصول را از بالا انتخاب نمایید، و نوع محصول وسریال لوح را نیز ذکر نمایید در صورت خرید کارت به کارت داشته اید چهارقم آخر کارت را نیز ذکر نمایید

وابق خرید در سیستم موجود است (لطفا اگر از سایت بسته آموزشی قبلی راخرید نداشته اید، درخواست تخفیف نکنیدوگرنه برخورد خواهدشد) پس از ۱تاحداکثر۱۲ ساعت کدتخفیف برای شما فعال می گردد، با وارد شدن به حساب کاربری خود در فروشگاه وپس ازاضافه نمودن محصول به سبدخرید پشنهاد ویژه کد تخفیف  را مشاهده خواهید.

نمود و باوارد نمودن کدبن تخفیف مشاهده شده در قسمت بن ها، محصولات با تخفیف به شما نمایش داده می شود، دقت کنید فقط یکبار می توانید از تخفیف استفاده کنید پس دقت لازم را در خرید داشته باشید

مشخصات کتاب خلاصه روش ها از لینک زیر قابل مشاهده می باشد:

 مشخصات وسفارش کتاب بدون فیلم خلاصه روش های حل سریع مسائل درآزمون نظام مهندسی برق(ویرایش سوم)

تفاوت بسته هادر تعداد کتاب می باشد وفیلم ها درتمام بسته ها یکسان  است

بسته برنزی شامل : ۲حلقه دی وی دی جمعا۳۴ ساعت فیلم آموزش+یک جلد کتاب خلاصه روش ها آخرین ویرایش هدیه رایگان+ارسال رایگان

بسته نقره ای شامل : ۲حلقه دی وی دی جمعا۳۴ ساعت فیلم آموزش+یک جلد کتاب خلاصه روش ها آخرین ویرایش هدیه+کتاب کلیدواژگان طلایی هدیه رایگان+ارسال رایگان

آزمون نظام مهندسی برق
آزمون نظام مهندسی برق

نشریه 110 در آزمون نظام مهندسی برق

دوره جامع آموزش مفهومی آزمون نظام مهندسی برق- تحت وب

فهرست بها واحد پایه رشته تاسیسات برقی 1401

ثبت‌نام و زمان برگزاری آزمون‌ نظام مهندسی دی‌ماه سال ۱۴۰۱

دانلود رایگان فیلم پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نظارت برق شهریور ۱۴۰۱

استوری ها:

جهت مشاوره رایگان آزمون نظام مهندسی با شماره های زیر تماس بگیرید:

مولف و مدرس برق 09129341955 (تماس تلفنی یا تلگرام)

فرم درخواست مشاوره برق

مولف و مدرس معماری 09171847882 (فقط پیام تلگرام یا واتساپ)

 
 
 

منابع آزمون برق

منابع آزمون نظام مهندسی اعم از فیلم و کتاب و ...

منابع معماری

منابع آزمون نظام مهندسی اعم از فیلم و کتاب و ...

کارنامه قبولی

کارنامه های قبولی داوطلبان شرکت کنننده در آزمون

تجربیات شما

انتقادات، تقدیر و نظرات مشتریان قبلی

بسته رایگان

درخواست مشاوره و وبینار آزمون نظام مهندسی برق را رایگان دانلود نمایید

جهت تهیه منابع و کتاب های مورد نیاز به فروشگاه سایت مراجعه نمایید و به صورت انلاین اقدام به سفارش نمایید.

از داخل فروشگاه از منو بالا به تفکیک رشته های مختلف می توانید دسته بندی منابع اعم از طراحی، نظارت و اجرا را ببینید

می توانید در واتساپ به شماره 09189102406 در ارتباط باشید.

جهت مشاوره با شماره های زیر در واتساپ یا تماس در ارتباط باشید:

رشته برق : 09129341955

رشته معماری : 09171847882

از این لینک استفاده نمایید

کلاس آمادگی آزمون نظام مهندسی برق

کلاس آمادگی آزمون نظام مهندسی برق

فیلم معرفی کلاس آمادگی آزمون نظام مهندسی برق را در بخش زیر می توانید مشاهده نمایید. سعی شده به تمام سوالاتی که به ذهن هر داوطلب برای شرکت در دوره نظام مهندسی برق خطور کند پاسخ داده شود.

ادامه مطلب »

پاسخ تشریحی سوال56 آزمون نظام مهندسی نظارت برق اسفند1402

پاسخ تشریحی سوال56 آزمون نظام مهندسی نظارت برق اسفند1402

فیلم پاسخ تشریحی سوال56 آزمون نظارت برق اسفند1402 که یکی از سوالات پرچالش آزمون نظام مهندسی برق با موضوع شناخت سیستم های نیرو می باشد. تشخیص سیستم ها برای داوطلبان آزمون نظام مهندسی برق یکی از سرفصل ها و سوالات ثابت آزمون نظام مهندسی طراحی نظارت و اجرا تاسیسات برقی می باشد.

ادامه مطلب »
کلاس رایگان مدیریت زمان و روش های تست زنی و‌‌نکات شب قبل آزمون نظام مهندسی برق
کتاب وجزوات آمادگی نظام مهندسی برق
مدیر ارشد آی نماد

کلاس رایگان مدیریت زمان و روش های تست زنی و‌‌نکات شب قبل آزمون نظام مهندسی برق

کلاس رایگان مدیریت زمان و روش های تست زنی و‌‌نکات شب قبل آزمون نظام مهندسی برق نکات آمادگی آزمون نظام مهندسی برق ما وظیفه خود

ادامه مطلب »
وبینار رایگان آمادگی آزمون نظام مهندسی برق
فیلم های نظام مهندسی برق
مدیر ارشد آی نماد

وبینار رایگان آمادگی آزمون نظام مهندسی برق

وبینار رایگان آمادگی آزمون نظام مهندسی برق

از وبینار رایگان آزمون نظام مهندسی دوره قبل بیش از 10 سوال مستقیم در آزمون نظام مهندسی طراحی و  نظارت نظام مهندسی برق و اجرا  تکرار شده است که این اهمیت این وبینارهای آموزشی آزمون نظام مهندسی برق آی نماد را نمایان می سازد.

ادامه مطلب »

49 دیدگاه دربارهٔ «بسته تضمینی آمادگی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برق»

  1. سلام آقای مهندس.بنده برای ارایه سوال به قسمت سیستم پرسش و پاسخ می روم ومتاسفانه رمز عبور را فراموش کرده ام .در قسمتی که رمز عبور را در خواست می کنم که به ایمیلم بفرستید بعد از وارد کردن ایمیلم وجواب دادن به پاسخ امنیتی می نویسد که کاربر یافت نشد فکر کنم که آدرس ا یمیلم اشتباهی ذخیره شده (بعد ازخط تیره فقط b هست نه bi ).در ضمن قبلا بسته آموزشی را تهیه کرده ام .ممنون میشم رمز عبور جدید به ایمیلم بفرستید

  2. با سلام میشه من که میخوام بسته آموزشی رو بگیرم که 99000 تومن هست هم از تخفیف 50 درصدی استفاده کنم؟ در ضمن کتابی که همراه بسته آموزشی هست همان کتاب خلاصه روشهای حل سریع می باشد ؟ با تشکر

  3. با سلام وتشکر از مطالب ارائه شده
    من این بسته رو در دوره قبل تهیه کردم،خوندن همون بسته برای این آزمون هم کفایت میکند؟ فایل تکمیلی دارد و یا باید بسته جدید رو باز تهیه کنم؟
    ممنون

    1. سلام
      به توجه به تغییر سبک سوالات وتغییرات واضافات اساسی وبهینه شدن تمام روش هادر کتاب ویرایش جدید وبا توجه به اینکه فیلم ها مجدد ضبط شده وکلیه تغییرات وروش های بهینه شده در فیلم نیز اعمال شده ، جهت آزمون آتی تهیه بسته آموزشی ویرایش جدید ضروری می باشد،در فیلم تمرینات وتست های بیشتری حل شده ومطالب تکمیلی نیز بحث شده است
      برای خریدارن بسته آموزشی قبلی تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شده است که می توانید توضیحات مربوطه را ملاحظه ودر فروشگاه سایت قسمت تماس با ما درخواست بن تخفیف بدهید
      (هزینه فیلم بسته قبلی از مبلغ فعلی کسر می شود)

  4. سلام
    تفاوت بین فیلم های پک قبلی مربوط به آزمون آبان 93 و پک جدید چی هست؟
    من قبلا بسته و کتاب چاپ اولو خریداری کردم ولی الان می خوام اگه تفاوت زیادی در فیلمهای پک جدید نیست؛ فقط کتاب با ویرایش جدید رو بخرم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام
      روش های کتاب بهینه وتغییرات اساسی داشته است وفیلم ها مجدد ضبط ومطالب بیشتر ومثالهاوتست های بیشتر حل شده
      به سوالی مشابه سوال شما در همین پست پاسخ داده شده است
      لطفا کامنت سایر دوستان را بخوانید

  5. باسلام مجدد
    مهندس شما فرمودید که هزینه فیلم بسته قبلی از این بسته کم میشود ولی تخفیف 30 درصدی از کل بسته کم شده است و ما باید همون هزینه قبلی را پرداخت کنیم…
    و اینکه اگر کتاب را فقط سفارش دهیم تخفیف اعمال نمیشود!
    میخواستم بدونم ما که فیم قبلی را داریم فقط تهیه کتاب جدید کفایت نمیکند؟
    باتشکر

    1. سلام
      در مورد تغییرات قبلا توضیح دادم، میتونید به پاسخ نظرات سایر عزیزان مراجعه نمایید
      اگر قبل از آزمون تهیه نموده باشید30 درصد تخفیف واگر بعد از آزمون باشد40 درصد تخفیف در نظر گرفتیم
      کتاب تکی تخفیف ندارد، در واقع تخفیف کتاب را به همه کاربران دادیم وهزینه پستی دریافت نمی شود وشما فقط هزینه پیک حمل شهری را می پردازید

  6. با سلام من كتاب شما را خريداري كرده ام در اخر فصل نهم كتاب اشاره به دانلود فيلم رايگاني شده كه من نتوانستم ان را پيدا كنم لطفا راهنمايي بفرماييد با تشكر

    1. سلام
      فیلم حل سوال49 تا51 آزمون خرداد93 ازروش 8فرمول طلایی می باشد، باید عدد1را پیامک تاکد تخفیف دانلود رایگان دریافت کنید
      البته 8 فرمول در ویرایش دوم کتاب خلاصه روش ها بهینه شده اند، به عبارتی سعی شده فرمول ها کوتاه ترشوند تادرج آن در ماشین حساب راحتتر شود

  7. با سلام
    من قبلا چاپ اول کتاب و بسته قبلی رو خریداری کردم
    برای بسته جدید همراه با کتاب جدید آیا تخفیفی شامل بنده می شود؟
    اگه میشه کد تخفیف رو چطوری می تونم بگیرم.
    با تشکر

  8. سلام
    بسته__”ویرایش جدیدبسته تضمینی آمادگی آزمون نظام
    مهندسی تاسیسات برق” __ برای ازمون نظام مهندسی کافیه یا باید کتاب یا جزوه دیگری رو هم خوند؟؟
    یه سوال دیگه ، جزوه این بسته همون جزوه ای است که در کلاس حضوری گفته میشه؟

    1. سلام
      فیلم درحال ویرایش بوده وتا30 مهرماه84 قابل سفارش است
      کتاب ویرایش سوم چاپ شده ومی توانید سفارش بدهید
      البته می توانید بسته کامل را سفارش داده وکتاب را ارسال کنیم وفیلم را بعدا برای شما ارسال کنیم تا از مطالعه عقب نمانید
      به هرحال تصمیم با حضرتعالی است

  9. سلام.
    ۱-فیلم آموزشی جدید کی ارائه وقابل خریدمیشه؟
    ۲-آیا فیلم آموزشی جدید براساس کتاب ویرایش سوم می باشد؟
    ۳-قیمت آن همان ۹۹۰۰۰تومان است؟
    باتشکر

  10. با سلام.
    من سه بار است که امتحان میدم قبول نمیشم ودر دوره های نظام مهندسی شرکت کردم مرداد 94 هم همینطور.اهل ارومیه هستم.حالا چکار کنم آیا لازمه به کلاسهای حضوری شما بیام یا فقط بسته ها را تهیه کنم کافیه؟جان مهندس فقط اغراق نکنید اگر میشه فقط با بسته شما قبول شد بگید در ضمن من یکمی از پایه ضعیف هستم.

    1. سلام مهندس عزیز: احتمالا تازه با سایت ما آشنا شده اید، چون اغراق و خود ستایی ودروغ در آِی نماد جایگاهی نداشته وندارد وبه امید خدا نخواهد داشت، ما با توجه به وضعیت آشفته منابع غیر معتبر علمی که همه به فکر منافع شخصی خود بودند پا به عرصه گذاشتیم وطی چند سال فعالیت خود این ادعا را اثبات کرده ایم برای نمونه می توانید از کسانی که قبلا از منابع ما استفاده کرده اند تحقیق کنید.البته با توجه به وضعیت آشفته وبی کیفیتی کتاب های موجود در بازاربه شما حق می دهیم
      اما در مورد بسته آموزشی به طور خلاصه عرض بکنم کاملترین کتاب وبسته آموزشی نظام مهندسی در حال حاضر مربوط به آِی نماد می باشد وتا 10 سال دیگر ما رقیبی نخواهیم داشت، لذا شما از لحاظ منبع غنی خواهید بود وبقیه کار به همت خودتان بستگی دارد، لذا می توانید از بسته شروع کنید ودر آخر اگر نیاز دیدید می توانید در کلاس های حضوری شرکت کنید وگرنه که نیازی به کلاس نخواهد بود
      فکر کنم این استراتژی معقولی باشد چون آن موقع خودتان بهتر می توانید تصمیم بگیرید
      شماره تماس مشاوره درسایت جهت مشاوره تلفنی رایگان موجود است
      موفق باشید

  11. با سلام و خسته نباشید.فرض کنید ما یک بسته کامل را خریداری کردیم و وقت ثبت نام امسال بنا به شایعه های اخیر مبحث 13 یا مباحث دیگر عوض شدن آنوقت ما با بسته خریداری شده چکار کنیم آن را عوض خواهید کرد یا تصمیم دیگری دارید؟ در ضمن در این بسته، بررسی و حل سوالات مرداد94 انجام نشده است؟

    1. سلام
      طبق استعلام از دفتر مقررات ملی تا سال95 هیچ ویرایشی از مباحث نخواهیم داشت.دوما در این بسته وکتاب ما به بررسی مسائل پرداختیم که حتی منابع ویرایش شوند نیز غیر قابل تغییر بوده اند وکاربردی هستند، دیگر مسائل رشته برق که تغییر ندارند!عموما ویرایش کتاب هایک سری تغییرات در مباحث تئوری می باشدنه مسائل پایه وکاربردی!
      دوما در صورت هر ویرایشی برای بسته آموزشی ما آن را آپدیت وهزینه ای از کاربران دریافت نکرده ودر اختیار خریداران آن دوره قرار می دهیم لازم به توضیح است بسته آموزشی وکتاب طبق آخرین آزمون یعنی مرداد ماه 94 ویرایش شده وبسیار فراتر از آزمون مرداد ماه 94 وسایر آزمون های قبلی می باشد، چون با سبک جدید سوالات فقط با تکیه بر آزمون های گذشته قبولی غیرممکن است وباید فراتر از آزمون های قبلی پیش رفت که ما این استراتژی را در پیش گرفتیم
      موفق باشید مهندس عزیز

  12. باسلام وعرض ادب و تشکر از زحمات بی پایان شما مهندس گرامی و هر روز تلاش بیشتری برای رشته برق میکشیدو خدا یار و یاورتان باشد. یک سوال خارج از بحث : شایعه است که آزمون های بعدی بصورت کنکوری برگزار میشود یعنی بر اساس ظرفیت هر شهر و پذیرش رتبه بالاتر آیا این بحث صحت دارد؟یا نه؟ باتشکر

  13. با سلام و خسته نباشید خیلی ممنون میشم اگر به سوال اینجانب پاسخ دهید آیا اطلاع دارید آزمون های نظام مهندسی بعدی بصورت کنکوری و رتبه بالاتر و ظرفیت محدود انجام میشود یا خیر؟

  14. سلام و خسته نباشید
    من هر دو پکیج و کتاب قبلی رو خریداری کردم
    برای پکیج جدید (فیلم جدید و کتاب ویرایش سوم) آیا تخفیفی شامل من میشه؟

  15. سلام. ممکن است ایمیل یا آدرسی از همکارانی که قبلا امتحان دادن و از بسته های شما استفاده کردن و در امتحان قبول شدن و یا قبول نشدن را در سایت بگذارید تا از تجربیات آنها استفاده کنیم. باتشکر

  16. سلام آقای مهندس رضایی
    ضمن تشکر از کتاب خوبتون
    من تازه کتابتون را خریدم.
    قبلاً هم تلفنی باهاتون صحبت کردم و گفتم که از منابع دیگر استفاده کردم و راضی نبودم.تعریف کتاب شما را زیاد شنیدم .
    عضو کانال و گروه تلگرامتون هستم . اونجا بعضاً ابهاماتی از کتاب عنوان میشه که شما اونها را اصلاح میکنید یا توضیح میدید.
    حقیقتش با توجه به اینکه شاغلم نمیرسم درگیر تلگرام بشم ، از طرفی چون اعضا گروه را نمیشناسم نمیدونم اظهار نظر هاشون تا چه حد علمیه .
    اینه که خواهش میکنم مثل اصلاحیاتی که آخر کتابتون هست ، اگه چیزی دیگه ای مورد نظر خودتون هست به صورت یک فایل pdf روی سایت خودتون بذارید چون ما به شما و علمتون اعتماد داریم نه به 800-900 نفر عضو گروه.
    سپاسگذارم

  17. سلام آقای مهندس
    ضمن خواهش از اینکه پاسخ سوال قبل را بدبد
    سوال دیگه : این 10 فرمول طلایی معروف شما کجای کتاب هست ؟

  18. سلام مهندس.ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.
    مدرک کاردانی رو:
    ۸۸|۱۱|۳۰
    مدرک کارشناسی رو هم:
    ۹۳|۷|۲۳
    به نظر شما اگه آزمون تو مرداد ۹۵ باشه میتونن تو آزمون شرکت کنند.
    باتشکر و سپاس فراوان

  19. سلام مهندس رضایی.
    مهندس میخوام برای نظام مهندسی بخونم
    ۱-چه کتابایی رو باید استفاده کنم؟
    ۲-آیا لازم هست کتابهای مباحث«منظورم کتابهای سبز هست»رو بخرم؟
    ۳-کدام بسته رو از فروشگاه آی نماد بگیرم ؟
    باتشکر

    1. سلام
      در توضیحات محصول ذکر شده
      تفاوت پکیج ها درتعداد کتاب هامی باشد.
      پکیج برنزی فقط کتاب خلاصه روش ها را به همراه فیلم ها شامل می شود.
      پکیج نقره ای همان پکیج برنزی است به اضافه کتاب کلید واژه یعنی دو کتاب همراه فیلم هااست.
      حالا شما میتونید مثلا پکیج برنزی رو بگیرید بعد کتاب کلیدواژه رو جدا سفارش بدید که عملا پکیجتون میشه نقره ای
      موفق باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
نحوه محاسبه درصد آزمون نظام مهندسی ساختمان کارگاه تست و تحویل تاسیسات برقی