کتاب خلاصه نکات نظارتی آزمون نظام مهندسی برق

کتاب خلاصه نکات نظارتی آزمون نظام مهندسی برق

این کتاب ویژه داوطلبانی است که فقط آزمون نظارت یا فقط طراحی یا طراحی و نظارت نظام مهندسی برق همزمان شرکت کردند.

اگر همزمان با نظارت، آزمون طراحی را هم شرکت کردید، باید کتاب خلاصه روش های حل سریع مسائل در آزمون نظام مهندسی برق را هم تهیه نمایید.

با توجه به تغییر سبک سوالات در آزمون اخیر و اضافه شدن مطالب و نکات جدید به سوالات، تغییر و اعمال مطالب فوق در کتاب های کمک آموزشی ضروری به نظر می رسید.

لذا این مهم را در تالیف کتاب خلاصه نکات نظارتی آزمون نظام مهندسی برق رعایت کرده و سعی شد که از لحاظ متن و روش ارائه و جامعیت مطالب، منابع آی نماد همچنان یکه تاز منابع کمک آموزشی آزمون نظام مهندسی برق باشد. امید است که مورد قبول واقع گردد

ویرایش شده طبق مبحث۱۳جدید و با سبک آزمون چند دوره اخیر

سفارش آنلاین با ارسال رایگان به سراسر کشور

کتاب خلاصه نکات نظارتی آزمون نظام مهندسی برق
کتاب خلاصه نکات نظارتی آزمون نظام مهندسی برق

توضیحات:

با توجه به استقبال بی نظیر مهندسان و فارغ التحصیلان رشته برق , و عدم وجود منابع کافی که تمام مباحث لازم را تحت پوشش قرار داده باشد و سردرگمی شرکت کنندگان در آزمون مذکور بنده را ترقیب به تألیف این کتاب نمود.هر چند در مورد آزمون نظام‌مهندسی کتاب‌هایی به چاپ رسیده و بنده خود را در جایگاه نقد آن نمی‌بینم اما به دلایلی که در ادامه عرض خواهم کرد هیچ کدام پاسخگو نیازهای داوطلبان در جلسه آزمون نبوده اند.

اصولا کتاب‌هایی که به چاپ رسیده‌اند, به دلیل اینکه با زبان مخاطبان و نیازهای آنان آشنایی کافی ندارند فقط به استفاده از فرمول ها و ارائه درسنامه ای حجیم پرداخته اند و فقط به حل سوالات دوره های قبل بسنده کرده اند که باعث سردرگمی مخاطب و گم شدن در حجم عظیمی از مطالب که یافتن آن‌ها با توجه به زمان محدود جلسه امتحان بعید است می‌شوند.

به راستی دلیل عدم موفقیت شرکت کنندگان در آزمون نظام‌مهندسی که به صورت جزوه باز و اپن بوک می‌باشد چیست؟ دلیل آن چیزی جز پراکنده بودن منابع و مطالب و عدم وجود منبعی خلاصه و جامع که با مراجعه به آن در کمترین زمان بتوان به مسائل پاسخ داد نیست. فکر می‌کنم موارد مذکور دلیل کافی برای چاپ کتاب “خلاصه روش‌های حل سریع مسائل در آزمون نظام‌مهندسی ” باشد.

ویژگی متمایز این کتاب جامعیت مطالب و متن ساده و نزدیک به زبان مخاطبان و همچنین روشهای ابداعی در حل تست ها و مسائل و از همه مهمتر پوشش سرفصل‌های بیشتری از تأسیسات برقی که چند گام جلوتر از طراحان سوال عمل کرده و با تسلط بر آنها آمادگی برای حل هر سوال احتمالی را خواهید داشت ، که همین امر باعث چندین نوبت تجدید چاپ کتاب در عرض کمتر ا چند ماه شد.حال ویرایش پنجم کتاب با تغییرات اساسی و اضافات، همگام و فراتر از تغییر سبک سوالات به ویژه از آزمون ۹۶ تقدیم به جامعه مهندسی می‌گردد.

به ضرس قاطع این ویرایش ازکتاب را کاملترین و و جامع ترین و بهترین کتاب حال حاضر آمادگی آزمون نظام‌مهندسی برق می دانیم و قطعا رقیبی نخواهد داشت .

سبک کتاب به گونه‌ای است که بعد از ارائه روش‌های تستی سوال های پرتکرار بلافاصله بعد از هر مطلب حل شده تا بتوانید به مطلب مسلط شوید(همچنین تست ‌های مشابه معرفی شده). علاوه بر این کتاب اگر نیاز به تسلط بیشتر داشتید می‌توانید از کلاس‌های حضوری که درکل کشور برگزار می‌شود و همچنین فیلم‌های آموزشی آمادگی نظام‌مهندسی برق, که از سایت www.inamad.ir قابل تهیه می‌باشد استفاده نمایید. فیلم‌ها شامل کلیه مباحث نظام‌مهندسی برق و همچنین حل سوالات آزمون نظام‌مهندسی دوره‌های گذشته می‌باشد.

جهت تبادل نظر و رفع اشکال جمعی می توانید در گروه تلگرامی آی نماد (باارسال درخواست به شماره۰۹۱۲۹۳۴۱۹۵۵در مسنجر تلگرام) و همچنین کانال تلگرامی آی نماد با لینک زیر عضو شوید.

آدرس کانال تلگرامی آی نماد     https://telegram.me/inamadir

خسته که نشدی؟

خب تا توضیحات رو کامل نخونی که نمیتونی تصمیم درستی بگیری! چون چندین ماه از وقت و انرژی خودت رو می خواهی صرف کنی، پس پیشنهاد میکنم کمی حوصله به خرج داده و کل متن رو بخون، بعدش فهرست کتاب رو دانلود کن وخوب بررسی کن، تا بتونی دید بهتری پیدا بکنی

چیز زیادی به پایان متن نمونده

ماسعی کردیم منبعی را خدمت شما معرفی وعرضه کنیم که کاملا کاربردی بوده ودرعین خلاصه بودن تمام مطالب را تحت پوشش قراردهد، ما درست لحظه ای شروع به فعالیت نمودیم که عده ای با وجود اینکه چیزی جز منافع مالی برایشان  مهم نبود با تبلیغات گسترده منابع بی کیفیت و با سطح علمی بسیارپایین را عرضه می کردند و عملا با تغییر سبک سوالات هیچ کدام پاسخگو نیاز داوطلبان آزمون نظام مهندسی برق نبوند.

ورود منابع آی نماد  سبکی نو در آزمون نظام مهندسی برق ایجاد کرد و باعث شد همه روحیه خودرا بدست آورند و به این باور برسند که آزمون نظام مهندسی آزمون دشواری نبوده و دلیل اصلی عدم موفقیت آنها چیزی جز نداشتن منبع معتبر نبوده و نیست. توجه داشته باشید بدون مطالعه هیچ کتابی معجزه نمی کند.اگر یک منبع خوب و جامع در اختیار داشته باشید و خوب آن را مطالعه کنید قطعا پیروزی با شماست.اما متاسفانه خیلی از داوطلبان خوب مطالعه می کنند اما در انتخاب مسیر اشتباه می کنند. امید است در انتخاب مسیر بتوانیم همراه وهدایت گر قابل اعتمادی برای شما عزیزان باشیم.

با خرید این کتاب علاوه بر تخفیف، بن تخفیف وفاداری جهت خریدهای بعدی از آی نماد دریافت خواهید کرد.

توجه : کاملترین کلیدواژه های برق یعنی ۲۹۰۰۰ کلیدواژه به همراه راهنمای مبحث ۱۳ و نشریه دوجلدی۱۱۰ در یک کتاب جداگانه توسط همین موئلف چاپ شده است(به خصوص که به علت سوء استفاده سودجویان کلیدواژه های غیر معتبری هم اخیرا به فروش می رسد که هیچ کدام کیفیت لازم را نداشته وچون هدف از آن تنها منافع شخصی تولید کنندگان بوده متاسفانه باعث عدم موفقیت واتلاف وقت داوطلبان در جلسه آزمون شده است)

بهترین حالت خریدآنلاین واینترنتی می باشد، اما اگر تمایلی به خرید اینترنتی ندارید، مبلغ کتاب را با یکی از روش های گفته شده درراهنمای خرید(سربرگ سایت ) واریزوآدرس را همراه با کد پستی ونام تحویل گیرنده اعلام نمایید.

توجه: جهت پرسش وپاسخ ورفع اشکال، می توانید در گروه تلگرامی آی نماد عضو شوید. جهت عضویت شماره۰۹۱۲۹۳۴۱۹۵۵ را ذخیره ودر تلگرام با ذکر نام ونام شهر درخواست عضویت دهید.

جهت عضویت درکانال تلگرام کلیک نمایید

برای اطلاعات بیشتربا همراه زیر تماس بگیرید

  ۰۹۱۲۹۳۴۱۹۵۵

  ارسال رایگان به سراسر ایران  

 خلاصه نکات نظارتی آزمون نظام مهندسی برق

 

توجه داشته باشید: اخیرا اشخاص و سایت های متخلف که صرفا با هدف درآمدزایی به صورت قارچ گونه رشد کرده اند، با کپی

آزمون نظام مهندسی برق
آزمون نظام مهندسی برق

برداری ناشیانه از منابع مختلف، با پراکنده گویی و… اقدام به انتشار منابع ضعیف، سعی در اغفال داوطلبان دارند و در نهایت این شما هستید که متضرر خواهید شد. همیشه شانس و زمان و حوصله مطالعه فراهم نمی گردد، لذا پیشنهاد می شود در مورد منابعی که قصد تهیه آن را دارید خوب و کامل تحقیق کنید، خروجی کار و فیدبک های سایر داوطلبان را بسنجید، سپس تصمیم بگیرید تا خدای ناکرده از انتخاب نادرست نادم و پشیمان نشوید

استوری ها:

جهت مشاوره رایگان آزمون نظام مهندسی با شماره های زیر تماس بگیرید:

مولف و مدرس برق 09129341955 (تماس تلفنی یا تلگرام)

فرم درخواست مشاوره برق

مولف و مدرس معماری 09171847882 (فقط پیام تلگرام یا واتساپ)

 
 
 

منابع آزمون برق

منابع آزمون نظام مهندسی اعم از فیلم و کتاب و ...

منابع معماری

منابع آزمون نظام مهندسی اعم از فیلم و کتاب و ...

کارنامه قبولی

کارنامه های قبولی داوطلبان شرکت کنننده در آزمون

تجربیات شما

انتقادات، تقدیر و نظرات مشتریان قبلی

بسته رایگان

درخواست مشاوره و وبینار آزمون نظام مهندسی برق را رایگان دانلود نمایید

جهت تهیه منابع و کتاب های مورد نیاز به فروشگاه سایت مراجعه نمایید و به صورت انلاین اقدام به سفارش نمایید.

از داخل فروشگاه از منو بالا به تفکیک رشته های مختلف می توانید دسته بندی منابع اعم از طراحی، نظارت و اجرا را ببینید

می توانید در واتساپ به شماره 09189102406 در ارتباط باشید.

جهت مشاوره با شماره های زیر در واتساپ یا تماس در ارتباط باشید:

رشته برق : 09129341955

رشته معماری : 09171847882

از این لینک استفاده نمایید

مبحث دوازدهم در آزمون نظام مهندسی برق
کتاب وجزوات آمادگی نظام مهندسی برق
مدیر ارشد آی نماد

مبحث سیزدهم در آزمون نظام مهندسی برق

مبحث دوازدهم در آزمون نظام مهندسی برق مبحث ۱۲ در آزمون نظام مهندسی برق، یکی از بخش‌های مهم این آزمون است که به بررسی و تحلیل سیستم‌های کنترل الکتریکی می‌پردازد. در این مقاله، ما به تفصیل به بررسی این مبحث خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب »
مبحث دوازدهم در آزمون نظام مهندسی برق
کتاب وجزوات آمادگی نظام مهندسی برق
مدیر ارشد آی نماد

مبحث دوازدهم در آزمون نظام مهندسی برق

مبحث ۱۲ در آزمون نظام مهندسی برق، یکی از بخش‌های مهم این آزمون است که به بررسی و تحلیل سیستم‌های کنترل الکتریکی می‌پردازد. در این مقاله، ما به تفصیل به بررسی این مبحث خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب »

فیلم اصلاح ضریب توان توسط خازن آزمون نظام مهندسی برق

فیلم اصلاح ضریب توان توسط خازن آزمون نظام مهندسی برق

اصلاح ضریب توان توسط خازن و مثلث توان و رابطه بین توان اکتیو و توان راکتیو و توان ظاهری با زبان ساده در فیلم آموزشی آمادگی آزمون نظام مهندسی برق بر مبنای موضوعات مبحث13 مقررات ملی ساختمان آموزش داده شده است.

ادامه مطلب »

کلاس آمادگی آزمون نظام مهندسی برق

کلاس آمادگی آزمون نظام مهندسی برق

فیلم معرفی کلاس آمادگی آزمون نظام مهندسی برق را در بخش زیر می توانید مشاهده نمایید. سعی شده به تمام سوالاتی که به ذهن هر داوطلب برای شرکت در دوره نظام مهندسی برق خطور کند پاسخ داده شود.

ادامه مطلب »

پاسخ تشریحی سوال56 آزمون نظام مهندسی نظارت برق اسفند1402

پاسخ تشریحی سوال56 آزمون نظام مهندسی نظارت برق اسفند1402

فیلم پاسخ تشریحی سوال56 آزمون نظارت برق اسفند1402 که یکی از سوالات پرچالش آزمون نظام مهندسی برق با موضوع شناخت سیستم های نیرو می باشد. تشخیص سیستم ها برای داوطلبان آزمون نظام مهندسی برق یکی از سرفصل ها و سوالات ثابت آزمون نظام مهندسی طراحی نظارت و اجرا تاسیسات برقی می باشد.

ادامه مطلب »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
نحوه محاسبه درصد آزمون نظام مهندسی ساختمان کارگاه تست و تحویل تاسیسات برقی