ویرایش جدیدکتاب وبسته آموزشی آمادگی آزمون نظام مهندسی برق 94

کاربران محترم سایت آی نمادمی توانند فیلم آموزشی معرفی ویرایش جدیدکتاب وبسته آموزشی نظام مهندسی برق را از لینک زیر دانلود نمایند.حجم فیلم حدودا17 مگابایت می باشد که پیشنهاد می گردد جهت آشنایی با محتویات ویرایش جدید آن را دانلود نمایید.

ویژگی متمایز این کتاب وبسته آموزشی، متن ساده ونزدیک به زبان مخاطبان وهمچنین روشهای ابداعی در حل تست ها ومسائل می باشد، که همین باعث 2نوبت تجدیدچاپ کتاب در عرض سه ماه شد.حال ویرایش دوم کتاب وچاپ سوم آن به همراه بسته آموزشی با تغییرات اساسی واضافات، همگام با تغییر سبک سوالات به ویژه از آزمون خردادماه 93 به بعد، تقدیم به جامعه مهندسی می گردد.

بنده به ضرس قاطع این ویرایش ازکتاب وفیلم را کاملترین وبهترین منبع حال حاضر آمادگی آزمون نظام مهندسی می دانم، در ویراست جدید  از منابع معتبر زبان اصلی که حجم عظیمی از سوالات چنددوره اخیر راتشکیل میدهند، استفاده شده است که دیگرداوطلبان درپاسخ به این نوع سوالات مشکلی نداشته باشند.درکتاب های حل تشریحی موجوددربازارمتاسفانه سوالات سبک جدیدچنددوره اخیراشتباه حل شده است وبدلیل عدم وجودمنبع معتبرآموزشی این امرباعث تضعیف روحیه داوطلبان شده است، که امیدوارم این ویرایش بتواند پاسخگو نیازهای داوطلبان باشد.

دانلود فیلم رایگان معرفی ویرایش جدیدکتاب وبسته آموزشی آمادگی آزمون نظام مهندسی برق 94(حجم14مگابایت)

دانلود فیلم رایگان نمونه آموزش ازویرایش جدید بسته آموزشی نظام مهندسی برق94(حجم8مگابایت)

دانلودفهرست کتاب خلاصه روش های حل سریع مسائل درآزمون نظام مهندسی برق(ویرایش جدید)

[highlight]جهت سفارش ویرایش جدید کلیک نمایید[/highlight]

[highlight]به اطلاع می رساند برای خریداران قبلی بسته آموزشی، شرایط خاصی با تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است ،برای اطمینان از اینکه شرایط ویژه شامل حال شما هست یا نه؟ با رمز عبور ونام کاربری وارد پروفایل خود شوید ودر قسمت بن های من باید بن تخفیف قابل مشاهده باشد(برای ورود به قسمت بن های من کلیک کنید).برای استفاده از بن تخفیف ابتدا محصول(ویرایش جدید بسته آموزشی) را به سبدخرید خوداضافه نمایید، همان کد را وارد قسمت بن نموده وتخفیف برای شما اعمال می شود ،

اما اگر در قسمت بن های من  کدتخفیف وجود نداردآن موقع تکمیل فرم درخواست تخفیف ضروری است(جهت درخواست کلیک نمایید) لطفا نام ونام خانوادگی ونام محصول را از بالا انتخاب نمایید، ونوع محصول وتعدادوقیمت آن را نیز ذکر نمایید در صورت خرید کارت به کارت داشته اید چهارقم آخر کارت را نیز ذکر نمایید، سوابق خرید در سیستم موجود است (لطفا اگر از سایت بسته آموزشی قبلی راخرید نداشته اید، درخواست تخفیف نکنیدوگرنه برخورد خواهدشد) پس از 1تاحداکثر12 ساعت کدتخفیف برای شما فعال می گردد،با وارد شدن به حساب کاربری خود در فروشگاه وپس ازاضافه نمودن محصول به سبدخریدپشنهادویژه کد تخفیف 50 درصدی را مشاهده خواهیدنمود و باوارد نمودن کدبن تخفیف مشاهده شده در قسمت بن ها، محصولات با تخفیف به شما نمایش داده می شود، دقت کنید فقط یکبار می توانید از تخفیف استفاده کنید پس دقت لازم را در خرید داشته باشید،[/highlight]

استوری ها:

جهت مشاوره رایگان آزمون نظام مهندسی با شماره های زیر تماس بگیرید:

مولف و مدرس برق 09129341955 (تماس تلفنی یا تلگرام)

فرم درخواست مشاوره برق

مولف و مدرس معماری 09171847882 (فقط پیام تلگرام یا واتساپ)

 
 
 

منابع آزمون برق

منابع آزمون نظام مهندسی اعم از فیلم و کتاب و ...

منابع معماری

منابع آزمون نظام مهندسی اعم از فیلم و کتاب و ...

کارنامه قبولی

کارنامه های قبولی داوطلبان شرکت کنننده در آزمون

تجربیات شما

انتقادات، تقدیر و نظرات مشتریان قبلی

بسته رایگان

درخواست مشاوره و وبینار آزمون نظام مهندسی برق را رایگان دانلود نمایید

جهت تهیه منابع و کتاب های مورد نیاز به فروشگاه سایت مراجعه نمایید و به صورت انلاین اقدام به سفارش نمایید.

از داخل فروشگاه از منو بالا به تفکیک رشته های مختلف می توانید دسته بندی منابع اعم از طراحی، نظارت و اجرا را ببینید

می توانید در واتساپ به شماره 09189102406 در ارتباط باشید.

جهت مشاوره با شماره های زیر در واتساپ یا تماس در ارتباط باشید:

رشته برق : 09129341955

رشته معماری : 09171847882

از این لینک استفاده نمایید

مبحث دوازدهم در آزمون نظام مهندسی برق
کتاب وجزوات آمادگی نظام مهندسی برق
مدیر ارشد آی نماد

مبحث سیزدهم در آزمون نظام مهندسی برق

مبحث دوازدهم در آزمون نظام مهندسی برق مبحث ۱۲ در آزمون نظام مهندسی برق، یکی از بخش‌های مهم این آزمون است که به بررسی و تحلیل سیستم‌های کنترل الکتریکی می‌پردازد. در این مقاله، ما به تفصیل به بررسی این مبحث خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب »
مبحث دوازدهم در آزمون نظام مهندسی برق
کتاب وجزوات آمادگی نظام مهندسی برق
مدیر ارشد آی نماد

مبحث دوازدهم در آزمون نظام مهندسی برق

مبحث ۱۲ در آزمون نظام مهندسی برق، یکی از بخش‌های مهم این آزمون است که به بررسی و تحلیل سیستم‌های کنترل الکتریکی می‌پردازد. در این مقاله، ما به تفصیل به بررسی این مبحث خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب »

فیلم اصلاح ضریب توان توسط خازن آزمون نظام مهندسی برق

فیلم اصلاح ضریب توان توسط خازن آزمون نظام مهندسی برق

اصلاح ضریب توان توسط خازن و مثلث توان و رابطه بین توان اکتیو و توان راکتیو و توان ظاهری با زبان ساده در فیلم آموزشی آمادگی آزمون نظام مهندسی برق بر مبنای موضوعات مبحث13 مقررات ملی ساختمان آموزش داده شده است.

ادامه مطلب »

کلاس آمادگی آزمون نظام مهندسی برق

کلاس آمادگی آزمون نظام مهندسی برق

فیلم معرفی کلاس آمادگی آزمون نظام مهندسی برق را در بخش زیر می توانید مشاهده نمایید. سعی شده به تمام سوالاتی که به ذهن هر داوطلب برای شرکت در دوره نظام مهندسی برق خطور کند پاسخ داده شود.

ادامه مطلب »

پاسخ تشریحی سوال56 آزمون نظام مهندسی نظارت برق اسفند1402

پاسخ تشریحی سوال56 آزمون نظام مهندسی نظارت برق اسفند1402

فیلم پاسخ تشریحی سوال56 آزمون نظارت برق اسفند1402 که یکی از سوالات پرچالش آزمون نظام مهندسی برق با موضوع شناخت سیستم های نیرو می باشد. تشخیص سیستم ها برای داوطلبان آزمون نظام مهندسی برق یکی از سرفصل ها و سوالات ثابت آزمون نظام مهندسی طراحی نظارت و اجرا تاسیسات برقی می باشد.

ادامه مطلب »

20 دیدگاه دربارهٔ «ویرایش جدیدکتاب وبسته آموزشی آمادگی آزمون نظام مهندسی برق 94»

  1. با سلام
    از اینکه برای خریداران قبلی، شرایط خاصی را در نظر خواهید گرفت کمال تشکر را دارم .لطفا سریعتر اعلام نمایید ودر صورت امکان شرایطی را فراهم نمایید تا بتوانیم مباحث وسوالات جدید که به کتاب وسی دی قبلی اضافه شده در دسترسمان قرار گیرد
    با تشکر

    1. با سلام
      هدف آی نماد خدمت رسانی وهمچنین جلب رضایت شما عزیزان می باشد، لطفا وارد پنل خوددرفروشگاه سایت شده وبعداز واردنمودن نام کاربری ورمز عبور(اگر ثبت نام نکرده اید قبلا ثبت نام کنید) در سربرگ فروشگاه ، در قسمت تماس با ما درخواست استفاده از کدتخفیف خریداران را نمایید.
      در اسرع وقت تخفیف به پروفایل کاربری شما اعمال و پس از تایید مبلغ محصولات برای شما با تخفیف نشان داده خواهدشد
      زمان تایید حداکثر12 ساعت طول می کشد

  2. با سلام
    آقاي رضايي فرق بسته 80 هزارتوماني با 99 هزار توماني در چيست؟(ويرايشهاي جديد در كتاب و فيلم و كليد واژه هااعمال شده يا فقط شماره چاپ عوض شده ؟) شما فرموديد تا قبل 20م كساني كه سفارش بدهند بسته جديد را با همان قيمت قبلي 80 تومن ميشود كه!

    1. با سلام
      با اطمینان عرض می کنم که هم کتاب وهم فیلم کاملترین منبع آموزشی حال حاضر در کل کشور می باشد، فرق آن را در قالب دو فیلم آموزشی در سایت قرار دادم، که حجم آن بسیار پایین می باشد ومی توانید دانلود نمایید
      اگر بسته را تا 16 اسفندخریداری نمودید وهنوز بسته را برای شما پست نکردیم، برای شما تخفیف ویژه در نظر گرفتیم، لطفا در فروشگاه درخواست تخفیف بدهید، چون مهلت استفاده از تخفیف تا 16 بوده است، نگران نباشید ما همین بسته رابا تخفیف 101 هزار تومانی برای فروش قراردادیم، که فقط 29500تومان قیمت کتاب همراه آن است که با ارسال رایگان قابل تهیه می باشد، اگر چنین قولی داده ام لطفاتماس بگیرید

  3. سلام آقاي مهندس
    يه سوال مهم برامون پيش اومده:
    مطالبي كه براي دانلود بصورت رايگان قرار ميدهيد در پك ( كه شامل كتاب و فيلم هست ) نميباشد؟ مثل دانلود ويرايش جلدهاي نشريه 110 و 8 فرمول طلايي جهت انتخاب قدرت قطع كليدها و سوالات پرنكته و مهم احتمالي آزمون آبان 93 و فيلم بررسي اتصال در سيستم it و جداول كاربردي جهت پرينت و فيلم محاسبات كابل و افت ولتاژ و فيلم محاسبات ترانسفورماتور توزيع و برق اضطراري و استاندارد و حريم خطوط هوايي و مطالب ديگري كه در سايت قرار داده ايد؟
    يعني اين مطالب و فيلم ها را بايد از سايت يكي يكي دانلود كنيم يا همه شان در پك شما كامل است؟؟ اين مساله باعث پراكندگي ذهنمان شده است . با تشكر

    1. سلام
      کلیه فیلم های موجود در سایت، در بسته آموزشی موجود است ونیاز به دانلود هیچ فیلمی نیست، هشت فرمل طلایی کاملا بهینه شده وهمراه با شکل های باکیفیت ومثال کاربردی به ویرایش جدید کتاب اضافه شده است.
      سوالات پرنکته را هم در فیلم اکثرا حل کرده ام
      نشریات واستاندارد حریم ها در پک قبلی بود، اما به دلایل امنیتی(قفل نرم افزاری بسته آموزشی) در بسته جدید نیست وباید استاندارد حریم ها ونشریه 110 را دانلود نمایید.
      اما مطالب مهم نشریه 110 را در ویرایش جدید کتاب آورده ام
      موفق باشید

  4. ما كه 17م اسفند خريد اينترنتي كرديم و 99000 پرداخت كرديم پك جديد را ميگيريم يا پك قبلي را؟ فقط بايد نشريه 110 و استاندارد حريم را دانلود كنيم ؟؟؟

    1. پک قدیی نداریم برای همه پک جدید ارسال خواهدشد
      بله فقط استاندارد حریم ها واگر نیاز دارید رای مطالعه بیشتر نشریه 110 هم دانلود کنید ولی فصل های مهمش مثلا صاعقه گیرو بحث فواصل آنتن و… رو بخونید کفایت می کنه، هرچند که فقط به عنوان مکمل نشریه رو داشته باشید ونیازی به مطالعه عمیق آن نیست

      1. فصل هاي مهمش كه فرموديد در كتاب و فيلم وجود دارد يا ما خودمان بايد باتوجه به تست هاي آزمون كه ميزنيم تشخيص دهيم كجاها مهمه و بريم تو نشريه 110 بخونيم؟

        1. همه مطالب مهم نشریه 110 تو فیلم وکتاب گفته شده است، من نشریه رو به عنوان منبع اصلی پیشنهاد نمیکنم فقط به صورت مکمل، ولی تو کتاب من در مورد صاعقه گیر بحث نکردم چون تو آزمون ها از اون سوال نبوده، اما بعد از مطالعه مطالب اصلی اگر فرصت کردید خودتون از نشریه 110 فصل صاعقه گیر رو روزنامه وارمطالعه کنید

  5. باسلام
    دو سوال داشتم خدمتتون؟
    1-اونی که قبلا بسته 80 تومنی سفارش داده، چقد باید بیشتر پرداخت کنه تا این بسته 99 تومنی به دستش برسه؟
    2- ویرایش جدید فیلم با ویرایش قدیم چه فرقی دارد؟
    با تشکر

    1. 1-اگه بسته قبلی رو برای شما به همراه کتاب ارسال کردیم ، باید به حساب کاربری تون توی فروشگاه مراجعه وبن تخفیف 50% رو استفاده کنید، اگر تو قسمت بن های من نبود، تو قسمت تماس با مادرخواست بدید. اما اگه سفارش دادید وهنوز برای شما ارسال نشده با تخفیف ویژه مبلغ 10 هزارتومان باید بپردازید، لطفا در قسمت تماس با با مکاتبه نمایید
      2-برای تفاوت لطفا فیلم 2 قسمتی رایگان را دانلود نمایید.کلیه فصول دستخوش تغییر وسه فصل و100 صفحه به مطالب قبلی اضافه شده است.وفیلم ها وکتاب طبق سبک جدید سوالات خرداد وآبان 93 می باشدو…

    1. با سلام
      در حال حاضروتا اطلاع ثانوی کتاب با تخفیف ویژه وتنها با قیمت پشت جلد وبدون دریافت هزینه پستی به سرتاسرکشورارسال می گردد
      اگر قصدتهیه کتاب دارید می توانید اقدام نمایید
      اما اگر قصد تهیه پک کامل را دارید در فروشگاه قسمت “تماس با ما” درخواست تخفیف بدهید تابه شما بن تخفیف تعلق گیرد
      موفق باشید

  6. با عرض سلام خدمت مهندس رضایی
    قبل از هر چیز لازم میدونم بابت نگارش کتاب و همچنین تهیه دی وی دی های اموزشی بهتون تبریک بگم و امیدوارم مسیری که پیش رو دارید با موفقیت همراه باشه
    من تازه شروع به مطالعه کتاب کردم و به نظر شخص بنده کتاب بسیار مفیدی در این ضمینه هست که دوستان میتونن بهش دسترسی داشته باشن . مثالهایی که حل شده در اخر هر مبحث نمونه هایی از مسائل آزمون های گذشته س و همچنین تمرینهایی که کتاب ارائه میده هم از آزمون هایی ست که تا به الان برگذار شده و همه اینها جزو نکات مثبت این مجموعه هست . تنها ایرادی که تا به الان میتونم در مورد کتاب بگم این هست که گاها غلط های املایی به چشم میخوره که خب اینم با توجه به ویرایش جدیدش میتونه عادی باشه و قابل چشم پوشیه ولی اگر نباشن خیلی بهتره و یه مورد دیگه که به احتمال زیاد در چاپ کتاب پیش اومده میگم تا کمکی بشه برای دوستانی که مطالعه میکنن و همچنین اصلاحش توسط سایت ای نماد .
    صفحه 44 کتاب ادامه مسئله ای که صفحه 38 حل شده بود رو به اشتباه ( صفحه 35 ) نوشته که باعث گمراهی خوانده میشه .
    بازم از زحمات مسئولین سایت خوب و مفید ای نماد تشکر میکنم. موفق باشید

    1. با سلام
      ضمن تشکراز توجه عمیق حضرتعالی ونکته بینی شما، اینجانب هرنوع انتقادسازنده راازصمیم قلب می پذیرم
      اشتباهات تایپی در هراثری وجوددارد، آن هم درکاری به این گستردگی وجامعیت عظیم مطالب که سعی شده در عین حال برخلاصه بودن کتاب لطمه ای واردنشودوالبته چند مورد اندک هم وجودداردکه اخیرااصلاحیه در سایت آپلودشده تاعزیزان بتواننددانلود کنند
      یک مورد صفحه ۴۴نیزپیشنهادمی گردد توسط سایر کاربران اصلاح گردد
      امید است کتاب خلاصه روش ها کاملترین وجامعترین ودرعین حال پراستقبال ترین منبع آزمون نظام مهندسی بماند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
نحوه محاسبه درصد آزمون نظام مهندسی ساختمان کارگاه تست و تحویل تاسیسات برقی